ثبت نام در مسابقه بزرگ اینترنت اشیا دانش آموزی

 

اولین دوره مسابقات کشوری حامیان 1 - ثبت نام در مسابقه بزرگ اینترنت اشیا دانش آموزی

 

برای ثبت نام در این رویداد بزرگ، لطفا فرم زیر را با دقت تکمیل نمایید. اطلاعات تکمیلی مسابقات در پایین این فرم بصورت کامل تشریح شده است. اگر اطلاعات شما راجع به این مسابقه کامل نیست ابتدا توضیحات پایین فرم را مطالعه نمایید و در صورت داشتن هرگونه ابهام و یا سوالی با شماره تلفن ۶۶۵۷۸۷۱۰ تماس حاصل نمایید.

خواهشمند است قبل از تکمیل فرم ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ شرکت در مسابقات به شماره حساب درج شده در پوستر اقدام نمایید و اگر بصورت آزاد شرکت می نمایید می توانید مبلغ شرکت در مسابقه را به حساب شماره کارت آکادمی: ۹۷۰۴-۹۹۰۸-۹۹۷۵-۶۰۳۷ به نام آکادمی دانش پژوهان آتی است واریز نمایید. مبلغ پایه برای شرکت در هر رشته از مسابقات اینترنت اشیا و هوشمندسازی ۷۵ هزار تومان می باشد.











    مسابقه خانه و شهر هوشمندمسابقه محتوای هوشمندمسابقه ماشین هوشمندمسابقه خلاقیت هوشمند


    بلهخیر

    توضیحات تکمیلی

    تاریخ شروع برگزاری مسابقات:

    ۲۰ آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۹ الی ۱۷

    تاریخ برگزاری اختتامیه و اهدای جوایز:

    ۲۷ آذر ۱۳۹۹  از ساعت ۱۴ الی ۱۷

    هزینه ثبت نام:

    • به ازای هر رشته ۷۵ هزار تومان
    • به ازای دو رشته ۱۵۰ هزار تومان
    • به ازای سه رشته ۲۲۵ هزار تومان
    • رشته خلاقیت و نوآوری برای تمام کسانی که شرکت می کنند رایگان می باشد

    این مسابقات ویژه چه کسانی است:

    • کلیه دانش آموزان کشور از ۸ تا ۱۸ سال که آموزشهایی را در ارتباط با اینترنت اشیا و هوشمندسازی، رباتیک، اسکرچ، App Inventor ، S4A و MBlock گذرانده باشند
    • مدارس دولتی و غیرانتفاعی بصورت گروهی و یا انفرادی
    • پژوهشسراهای دانش آموزی سراسر کشور
    • آموزشگاههای رباتیک و الکترونیک بصورت گروهی و یا انفرادی

    رشته های مسابقات:

    ۱- مسابقه خانه و شهر هوشمند

    • هوشمندترین خانه یا شهر هوشمند: هوشمندترین خانه یا شهر هوشمند، خانه یا شهری هست که بالاترین تعداد سنسور و ال ای دی و موتور و لامپ و … در آن بصورت هوشمند کار می کنند و یا می توانید آنها را با اپلیکیشن یا پلتفرم کنترل کنید

     

    • برترین طراحی و ساخت اپلیکیشن یا پلتفرم هوشمند: برترین اپلیکیشن هوشمند اپلیکیشن یا پلتفرمی است که بالاترین تعداد دکمه های کنترلی و یا بهترین طراحی اپلیکیشن را داشته باشد

    ۲- مسابقه محتوای هوشمند

    • برترین محتوای انیمیشن، ویدیو یا بازی آموزشی: شما با استفاده از اسکرچ، نرم افزارهای ادیت ویدیو می توانید بازی، انیمیشن و یا ویدیوی آموزشی در ارتباط با اینترنت اشیا و هوشمندسازی تهیه کنید. بهترین بازی، ویدیو یا انیمیشن های آموزشی برنده این رشته خواهند بود (در جریان باشید حتما باید محتواهای شما در ارتباط با هوشمندسازی و اینترنت اشیا باشد)

     

    • برترین اپلیکیشن آموزشی اینترنت اشیا: برترین اپلیکیشن آموزشی، اپلیکیشنی است که با استفاده از AppInventor بهترین محتواهای آموزشی اینترنت اشیا و هوشمندسازی را با بهترین طراحی و کاربردی بودن اپلیکیشن ایجاد نماید

    ۳- مسابقه ماشین هوشمند

    • مسابقه رالی تکنفره ماشین هوشمند: این مسابقه بصورت آنلاین و یا حضوری_انفرادی برگزار می شود و به پرسرعت ترین ماشین هوشمندی که فاصله تعیین شده را با کمترین زمان ممکن طی کند برنده مسابقه خواهد شد.

     

    • مسابقه کاربردی ترین ماشین هوشمند: در این مسابقه به کاربردی ترین ماشین از لحاظ هوشمندسازی جایزه تعلق خواهد گرفت بطوریکه ماشین آنقدر هوشمند شده باشد که در صورت دیدن موانع ترمز بگیرد و یا هر ویژگی شاخص هوشمندی دیگری داشته باشد

    ۴- مسابقه خلاقیت هوشمند

    • خلاقانه ترین و کاربردی ترین پروژه هوشمند: در این بخش همه کسانیکه ثبت نام کرده اند، بطور اتوماتیک شرکت داده می شوند. در این بخش خلاقانه ترین ایده ای که ارایه شود برنده خواهد شد

     

    • برترین طراحی سازه خانه/ماشین/شهر هوشمند: در این بخش همه کسانیکه ثبت نام کرده اند، بطور اتوماتیک شرکت داده می شوند. در این بخش خلاقانه ترین سازه ای که ارایه شود برنده خواهد شد

    ویژگی مسابقات:

    • اجرای مسابقات به دو صورت آنلاین و حضوری
    • برگزاری اختتامیه در صندوق نوآوری و شکوفایی
    • اهدای جوایز و لوح تقدیر به ۳ نفر برتر هر رشته
    • اهدای جوایز ویژه و ارزنده به ۳ نفر برتر برترین ها
    • برگزاری مسابقه زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
    • اهدای مدرک معتبر شرکت در مسابقات اینترنت اشیا به کلیه شرکت کنندگان
    • ارایه کلیه مدارک زیر نظر مرکز تحقیقات اینترنت اشیا ایران و آکادمی دانش پژوهان آتی

     

     

    دیدگاهتان را بنویسید